Jak zjistit id otevřené stránky ve wordpressu, pokud používáte seo url a id v adrese není? Zkuste využít objekt $post. Měl by být přímo dostupný v šabloně. Otestujte si, zda je tomu tak, pomocí jeho výpisu tímto způsobem:
print_r($post);
Pokud vše klapne, měli byste vidět výpis celého objektu. Kromě samotného id byste tam měli vidět i další parametry.
Samotné id pak vypíšete takto:echo $post->ID;
ID se samozřejmě mění podle aktuálně otevřené stránky.
Virtuemart 2 (VM 2) používá jako default dost hloupé číslování faktur. Jako číslo objednávky to vygenruje sice unikátní, ale totálně nepřehledný kód. Pokud to chcete změnit na obvyklejší tvar jako třeba rok-pořadí_faktury_v_roce, pomůže Vám následující hack.
Mám rád plugin jumi pro joomla. Pokud jej ale používáte, možná jste narazili na bug, kdy při editaci ve frontend editoru se zobrazuje výsledek pluginu a nejen jeho kód, což může způsobit veliké problémy. Zde je návod, jak tomu zabránit.
Na jednom webu se mi stala záhadná věc. Původně deklarované styly z více souborů se jakoby smrskly do jednoho společného velkého souboru, což nejspíš má podporovat zrychlení načítání stránky. Bohužel ale to i způsobuje velký problém s laděním stránek, hlavně když potřebujete zjistit, kde je která deklarace CSS definována. Co s tím? A kdo za to může?
Byl jsem postaven před problém, jak vyřešit různé ceny pro různé zákazníky na eshopu velkoobchodu. Zpočátku jsem uvažoval o nastavení individuálních cenových hladin pro každého zákazníka, ale tuto myšlenku jsem zavrhnul, protože by to bylo 500 různých cenových hladin a script pro aktualizaci cen by byl naprosto obludný. Napadlo mne to vyřešit jinak: PODSTRČIT každému produktu cenu podle mé VLASTNÍ FUNKCE , která použije importovaná pravidla individuální cenotvorby pro každého zákazníka.
Při nastavování obchodu na bázi Virtuemart 2 měl zákazník požadavek, aby se potvrzovací email provedené objednávky zasílal i na další emailovou adresu (nejen adresu prodejce). Bohužel to nejde udělat přímo v administraci a musí se zmodifikovat core soubory. Jedná se de facto ale jen o přidání jednoho řádku, takže zas tak složité to není. Navíc je takto možné vyřešit i zaslání přílohy (např. obchodnícj podmínek) v mailu.
Uf, tak jsem to rozchodil! Zákazník chtěl pod detail produktu dát výpis ostatních produktů od stejného výrobce. Protože jsem nenašel nějaký jednoduchý modul, udělal jsem si to sám. Důležité je, že využívá naprosto shodné šablony jako je použitá ve výpisu v kategorii, jen podstrkávám vlastní id produktů...
Při vytváření eshopu na bázi virtuemart 2 jsem narazil na problém u řazení produktů dle ceny. VM2 totiž řadí podle základní ceny (product_price z tabulky #__virtuemart_products), což může být zavádějící, když u individiálních výrobků použijete přepis ceny (product_override_price). Zákazníka samozřejmě nezajímá řazení podle STARÝCH CEN, ale podle AKTUÁLNÍCH.
Se zákazníkem jsme narazili na problém, kdy chtěl ve virtuemart 2 umožnit zákazníkovi nastavit parametr (délka) a podle něj umožnit přepočítat cenu produktu. Kouknul jsem se na web a zjistil, že je sice k dispozici plugin, ale ten je docela drahý (i když hodně vychytaný). A tak jsem si zkusil udělat malý hack. Pokud bych byl zdatnější, dalo by se to i řešit vlastním pluginem, ale neměl jsem čas ho vytvářet.
Při psaní scriptů v Joomla se hodí mít po ruce výpis proměnných definovaných v GET (např index.php?neco=neco&jine=hodnotajina). Jak se dostaneme do tohoto výpisu, pokud máme zapnuté SEF url? Můžete sice v nastavení site vypnout SEF url a pak si stránku načíst, nebo můžete využít tento jednoduchý PHP kód pro Joomla...
Strana 1 z 2
Jmenuji se Radek Pelikán, bydlím v Ledči nad Sázavou. Mám 3 krásné děti.
Mezi mé velké koníčky patří desková hra Go a nově jsem začal cvičit Kendó v Ledči nad Sázavou.